Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, september 28, 2003

Hoera! Ik sta in het rijtje bij Yakuzi! Zowaar opgenomen in het rijtje weblogs vermeld
op dit alleraardigste linklog. Tenks gaais!
Intussen gaat "men" rustig door met het voeden van mijn hersenen met tot paranoia aanzettende gedachtenstromen. De nieuwste grote stroomstoring vond plaats in Italië. Volgens mij staat er wat te gebeuren...

Gelukkig kan ik nog luisteren naar "Tango to Evora" van Cesaria Evora. Dat brengt rust.




Had't al een beetje voorspeld gisteren...
M'n dag was nog niet voorbij. Buurman Dudo en zijn vriendin, buurvrouw Johanna zijn nog even langsgeweest. Vooral om de telescoop op te halen.
Een paar onderdelen bleken te ontbreken maar die vind ik vast wel weer.
Ook vanochtend maakte bovengenoemde buurvrouw haar opwachting. Eerst thuis even gezellig aan de koffie en klessebessen. Daarna even wat gedronken in een lokale uitspanning waarna het tijd werd om met Ferdinand aan de hand richting repetitie-ruimte af te reizen. Mede dankzij het door hem meegenomen speelgoed (een knikkerbaan) heeft hij zich de hele middag fantastisch gedragen terwijl zijn vader af en toe uitriep "I feel sexy!" Je had er bij moeten zijn...;-)



Op de weg terug naar huis namen wij eens een andere route dan gebruikelijk en kwamen daardoor langs een oud-Hollandse snoepwinkel waar ik beslag legde op een chcolade noga-knots en m'n zoon ging voor een cola-lolly met kauwgum erin.
Eerder had hij al een ijsje gekregen (en verdiend!).

Zichtbaar tevreden zit hij aan z'n lolly te likken terwijl z'n ogen nietsziend naar het TV-scherm staren. Z'n gedachten dwalen af naar uithoeken van z'n geest waar hij zich hardop afvraagt of het levende en dode mensen zijn die (eventueel via een medium) met elkaar praten of dat slechts hun zielen met elkaar in contact staan.
Hij blijft toch een bijzonder kind waar het moeilijk is niet van te houden...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!