Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, september 04, 2003

Goed nieuws voor de liefhebbers: Ping is weer terug als hét huis-afwasmiddel
van de Dirk van den Broek. Hoera! Ook Eva zal hier errug blij mee zijn
want Ping is uitstekend geschikt om een fraai bellenblaas-sopje
mee te produceren...
Nog meer goed nieuws: het reaktievenster is nu ook weer te gebruiken
door mensen die werken met Mozilla. Als dat geen goed nieuws is?


Ferdinand blijkt al zo goed te lezen dat ik hem niet meer hoef voor te lezen.
Gisteren kwam dat goed uit omdat ik last had van keelpijn.


Daniëlle heeft keurig haar weblog bijgewerkt en heeft mijn vragen
met haar antwoorden geplaatst. Ze heeft goed haar best gedaan op de antwoorden...
Buurvrouw P is gisteravond nog even komen kletsen. Het werd een erg prettig gesprek
waar we beiden wel wat aan hadden, heb ik de indruk.
Fijn toch weer, niet?


We waren een beetje te laat op school, vanochtend maar dat geeft niet
voor een keertje. Het is beter om kalm aan te doen en een beetje te laat
te zijn dan om je verschrikkelijk te haasten met alle stress van dien,
nét op tijd komen en je vervolgens een uur niet kunnen concentreren
omdat eerst nog al die stress je lijf uit moet vloeien.
Gouverneurskandidaat Arnold Schwarzenegger liet zien onbekend te zijn
met het fenomeen stress toen een ei hem raakte bij een verkiezingsbijeenkomst.
Bij wijze van reaktie trok hij simpelweg zijn colbert uit en melde in een toespraak
direkt na het incident alsof het al in zijn speech stond:
"De gooier heeft z'n werk maar half gedaan: hij is mij het spek nog schuldig!"
Ongetwijfeld wordt hier het ei-gooi incident nader besproken.



Soms is Amerika net Nederland: ook daar besteedt de regering het weinige
geld dat ze hebben liever aan de aanschaf van allerhande wapentuig
dan aan het verbetereb des mensens leefomstandigheden.
Soms wil je wel eens weten wie er verantwoordelijk is voor welk absurdistisch plan.
Wie is bijvoorbeeld de minister van VROM?
Gelukkig biedt deze site uitkomst en kun je hier wat achtergronden
verkrijgen.




Nu wordt het even afwachten op wat de jongens en meisjes op het Binnenhof
met Sprookjes...eh....Prinsjesdag te melden hebben.
Ik heb al een paar miljoen vermoedens. U ook?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!