Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, september 24, 2003

En wéér een grote stroomstoring. Nu in Kopenhagen en Malmo.
Waarop worden wij voorbereid? Ik blijf het verdacht vinden.
Okee, call me paranoid...




"Wat vind jij zelf van die regel?"-"Ik vind't eigenlijk wel een goede regel."
-"Dus vanaf nu ga je je eraan houden?"-"Okee."
En zo kon de eerste die ik in mijn nieuwe baan op het strafbankje had gezet ervan af.
Het was weer een prettige werkdag vandaag met veel pret ende jolijt.
Zo bleek één der kinderen uit de groep mij nog te kennen van het recente zomerkamp. Hoe geestig toch weer.
Vrij veel zitten babbelen met mijn collega en boodschappen gedaan in de supermarkt
waar ik wel eens de lunch regelde toen ik nog in dienst was van mijn vorige werkgever. Inmiddels weet ik nog niet eens wat nu eigenlijk mijn bruto uurloon is
maar dat kan mij ook weinig boeien. Feit is dat ik op mijn plek ben en zowel collegae als kinderen blij zijn met mij en ik met hen.




Wist U dat er zoiets bestaat als een Foxkids top 20? Daarin ondermeer de nieuwe nummers "Spirit in the Sky" van Gareth Gates en "Poppa Joe" van de M-Kids. Nieuw? Hoezo nieuw!?
Het eerstgenoemde nummer dateert van 1970 en was toen van Norman Greenbaum.
"Poppa Joe" is van twee jaartjes later en werd vertolkt door "The Sweet."
Beide nummers zijn dus wel even ruim dertig jaar oud. Toevallig. Zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!