Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, september 14, 2003

De opvallendste zoektermen van vandaag:
"Toneelmeester penning";
Het immer populaire "naakte buurvrouwen" en iets met "blue water kinderkamer".








In alle consternatie vergeet men haast dat John Ritter

is overleden
op dezelfde dag dat ook Johnny Cash het tijdelijke met het eeuwige verruilde.
Vriend Wolkewietje was keurig op tijd om met mij naar de slijter
te gaan waar ik nog door Rodney, de papa van Cian werd gewezen op de gevaren
van alcoholgebruik.
Buurvrouw A was nog even langsgeweest om haar rok te strijken ten behoeve van
een feest waarop zij werd verwacht.
Wolkewietje kookte terwijl ik nog wat laatste boodschappen haalde voor
de bijeenkomst later...
Hesje B kwam haar nieuwe lover, Jurgen, laten keuren, Bas & Elsa zijn lekker lang
gebleven, Peter J had weer een aantal scherpe opmerkingen,
Michel gaat in december Triviant spelen en Wolkewietje is blijven pitten.
Zijn net terug van het zwembad waar ik met laatsgenoemde en m'n zoon heen was.
Heerlijk bijkomen in het warme water van het Sloterparkbad kan ik een
ieder met bouwvakkers in het hoofd aanraden.
Buuvrouw M besloot om vanochtend toch maar niet mee te gaan zwemmen.
Kreeg van haar een mailtje met een wonderschone foto van Eva er aan gehecht.
Ga nu even een middagdutje doen in m'n hangmat omdat de zomer niet wil wijken
voor de herfst en ik een weinig vermoeid ben.

Geniet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!