Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 16, 2003

Vriend Wolkewietje leest Ferdinand een verhaaltje voor voor het slapen gaan
na een leuke en vermoeiende dag in het zwembad.
Vooral de grote glijbaan heeft't goed gedaan vandaag.
Eva en Dayna maakten gebruik van de kleine vooral bijgestaan
door hun moeder, buurvrouw M
die besloten had ook mee te gaan.
We waren daar dus uiteindelijk met Daniëlle, Debz,(een vriendin van haar die
voor de gelegenheid was overgekomen), Ferdinand en Wolkewietje
met wie wij daar hadden afgesproken.
Ondergetekende mocht ook mee.
Ter plekke werd ik nog herkend door een drietal kinders uit het afgelopen
zomerkamp.
Onderweg erheen kwamen wij nog in kontakt met buurvrouw Ingrid
die Eva complimenteerde met haar rose zonnebril in hartjesvorm,
versierd met bloemetjes en even later fietste buurvrouw Nicole langs
die mij nog achternariep dat zij wel graag mijn fraaie Bambi-shirt
zou willen overnemen.
Bij thuiskomst even wat eten gefabriceerd uit diverse restanten:
Een bakje nasi van buurvrouw M en een bak ovenschotel van m'n moeder.
Er was nog genoeg over om een bakje-met-inhoud mee te geven aan
buurvrouw Janine die eventjes van de telefoon gebruik kwam maken.
En dan te bedenken dat de dag nog niet eens voorbij is...
Berend's verjaarsfeestje van morgen laten we aan ons voorbij gaan.
Een dagje rust kan af en toe geen kwaad.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!