Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, augustus 08, 2003

Op weg van de supermarkt naar huis liep ik nog buurvrouw A tegen het
(in zandloper-vorm gegoten) lijf. Zo waren wij nog in de gelegenheid
elkaar een fijne dag toe te wensen. Altijd leuk.
Net als de strijd rond Amerikaanse presidentsverkiezingen, overigens.
De eerste klap is uitgedeeld door Al Gore. Behalve dat hij het beleid hekelt
van de man over wie hij absoluut gesproken meer stemmen had verworven
zegt hij ook geen kandidaat te willen zijn.
Ik heb zo maar het vermoeden dat hij zal bezwijken onder de elektorale
druk en besluit "om het volk te dienen" uiteraard zich dan toch
maar op te geven als de Democratische kandidaat bij de verkiezingen
van volgend jaar.
Recentelijk waren Bush en zijn maatje Blair voorgedragen
voor de Nobelprijs voor de Vrede. "Zij zijn wat!?" zult U (in mijn ogen terecht)
uitroepen. Inderdaad. Juist die twee mensen die verantwoordelijk zijn voor de meeste
oorlogsslachtoffers dit jaar worden door de een of andere Noor beschouwd
als vredesstichters. Meerdere mensen zijn het met mij eens en tekenden
deze petitie.

De keuze voor morgen ligt tussen De Parade, Het Buitenland, Sloterparkbad en Oma.
Voor alle vier de opties is wel wat te zeggen...


Op verzoek hier ff tussendoor een "leer schaken"-link.

#Het werk op het partijkantoor was relatief snel gedaan vandaag
en de afspraak met Pieter is verzet naar maandag aanstaande.
Had dus nog wat tijd over voor m'n huis en de tuin.
Heb buurvrouw M kunnen helpen bij het installeren van het kinderbadje
in de tuin alvorens de tijd was aangebroken om Ferd op te halen van de opvang.
Eva wilde per sé mee dus dat werd nog errug gezellie.
Op de terugweg zei zij iets dat klonk als "Eva traplopuh."
Het duurde ff voor ik doorhad dat zij doelde op de schaduw van het hek langs
de waterkant die inderdaad op een ladder geleek en waar zij vrolijk van de ene naar de volgende "sport" huppelde.
"Papa?"-"Ja, schat?"-"Als we later nog een baby krijgen zullen we die dan Lena
noemen?"-"Goed, schat." Die Fer toch. Ook zijn zus heeft de lente in de bol:"
"Eva wilj damama dikkebuik krijg en datter dan babietje kom..."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!