Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, augustus 21, 2003

Ik heb't gevonden: The Dullest weblog in the world. Lachen!
"En pap, ging't repeteren een beetje lekker?"
Als Fer zoiets zegt klinkt de oprechtheid door in z'n stem.
Het is een bijzonder kind. En dat is-ie.
Voel me een gelukkig mens: zomaar een hele cent op straat gevonden!
Het begin van een kapitaal...;-)
Wellicht ben ik momenteel niet zo gelukkig als mijn bovenburen buurvrouw
Marion en haar man buurman Mohamed. Op drie augustus jongstleden
is hun zoontje geboren: Anouar.
Zelfs na de geboorte van hun zoon blijven zij, net als verreweg de meeste
stellen gewoon bij elkaar. Ik leerde pas van Ferdinand dat egeltjes
dat anders aanpakken: alleen in de paartijd zijn zij samen.
Wellicht is dat een samenleefvorm die het best voor mij geschikt is.
Ach, wat hou ik mezelfs ook eigenlijk voor de gek:
Het enige dat ik stiekum echt wil is een vaste baan met genoeg geld om goed van rond
te komen, een vaste vrouw die helpt in het huishouden en tevens een moeder
voor Ferdinand is en...tsja, dat is't eigenlijk wel zo'n beetje.
Is dat teveel gevraagd?
Mijn favoriete uitspraak van de mogelijk toekomstige goeverneur van Californië
is de Cruijff-schaal waardig: "I think that the only way that you really keep it a secret is by not telling anyone."
Hopla! En wéér worden de geluidsnormen aangepast aan "de domme rekenfout" van de wiskundeknobbels
die bij Schiphol in dienst zijn. 'tuurlijk Jongens, de mensen willen gewoonweg bedrogen worden. Laten we hen niet teleurstellen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!