Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 30, 2003

Ferdinand schrijft aan elkaar! Op het verjaarskaartje voor zijn oma
heeft hij een stukje van zijn kunnen gedemonstreerd.
Goed, he?


Toen vanochtend Thura belde om te vertellen dat zij ietwat was verlaat
sliep Noah nog. En dat was om negen uur!
Lekker ventje...Vannacht is hij even wakker geweest en vroeg
om zijn moeder. Vanochtend dacht ik dat hij wakker was omdat ik hem zich
een paar keer hoorde omdraaien en neuriën.
Het bleek slegs een schijnbeweging.
Straks even boodschappen doen en vervolgens met Fer en al naar
een Rocky Horror bestuursvergadering in Zwanenburg.
Als ik't nog maar weet te vinden!
Vanavond komt heer Wolkewietje ons met een bezoek vereren
en komt ook Noah weer slapen. Een gezellig dagje dus, derhalve.
Zullen de jongens en meisjes die gisteren de bezuinigingsplannen
hebben vastgelegd vandaag gezellig met z'n allen een terrasje
pikken op kosten van de belastingbetaler?
Nou, ze hebben't verdiend want anderen het leven zuur maken
is best vermoeiend kan ik mij zo indenken.
Op een gegeven moment heb je namelijk alles al gehad
en weet je gewoon niet meer hoe je ze nog moet pakken...
Buurvrouw A hielp mee aan een fijn begin van de dag door langs te komen voor een bakkie
toen net Thura was gearriveerd die onmiddelijk aan de gang ging met het bereiden van
één harer specialiteiten: Koffie verkeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!