Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 02, 2003

Even een algemene opmerking van huishoudelijke aard:
Het wordt ernstig gewaardeerd als mensen mijn reaktievensters
gebruiken om inhoudelijk op mijn stukjes te reageren.
Persoonlijke boodschappen kunnen op diverse andere manieren
worden doorgegeven. Alvast bedankt voor de medewerking.
Kennen jullie het spelletje Breakey?
Beide partijen hebben een sleuteltje dat op elk ander sleuteltje past.
Je draait aan het sleuteltje en wiens sleutel breekt heeft verloren.
Nu via sleutelcodes ook via het internet te spelen. Best amusant.
Mablung Tulcakelumë is mijn elfennaam. Wat is de jouwe? Hier kom je er snel achter.

M'n dochters middagdutje bij papa beviel blijkbaar zo goed dat zij besloten heeft voor het eerst in tijden
bij mij de nacht door te brengen.
Eerst nog even bij haar moeder langs om eea aan haar zus, diens oma en diens
dochter te melden en vervolgens terug naar papa's huis.
Hadden de lezers van dit blog maar oren in de buurt van mijn badkamer.
Dan konden zij vast een glimlach niet onderdrukken als ze hoorden
hoe broer en zus mateloos veel plezier samen hebben onder de douche.
Eva treuzelde een beetje met aankleden waarop een naakte Ferdinand zei terwijl
hij op zichzelf wees:"Kijk, Eef, zo moet je er uit zien. maar dan zonder piemel."
LOL!
Eva wilde per sé haar broers bed met hem delen. Welnu, dat kan.
Eerst natuurlijk welterusten zeggen tegen oma en ook nog even tegen Dani aankletsen
die nog vlak voor bedtijd even belde.
Wisten jullie dat de lieve mensen van Dubbelendwars een zogeheten blogathon hebben gepland?
Hou ze in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!