Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, augustus 17, 2003

En hier zijn dan de zoektermen voor vandaag:
"beyblade billen"
en "bambi +huizen +snackbar"
De avondmaaltijd bleek niet besteed aan Debz maar Eva had haar bordje nasi keurig opgelepeld.
Ze werd een beetje kwaad toen haar broer spontaan besloot de rijstkorreltjes die haar mond niet hadden weten te bereiken wilde opvegen met stoffer en blik:"Evadoen!" Na een rondje ijs voor iedereen is zij met een tekening voor mama en al teruggegaan naar de overkant.
Buurvrouw Janine was gisteravond later weergekeerd onder medeneming van een fles Rosé. Een aktie die zeer gewaardeerd werd door het aanwezig volk.
Na haar vertrek nog met Wolkewietje en Daan de film "Scary Movie" gekeken. Een toonbeeld van platte Amerikaanse
humor. Maar dan leuk. Vanochtend niet alleen met m'n logees doch ook met buurvrouw Johanna en onze zoon Ferdinand
naar het Vondelpark getogen om nog even te genieten van het restje zomer.
Op de weg terug nam heer Wolkewietje afscheid waarna de rest van het gezelschap nog even op een terrasje heeft vertoeft alvorens in mijn welkome huisje te arriveren. Maar niet voordat op de brug die naar mijn woning leidt
buurvrouw Nicole mij toesiste het erg gemeen te vinden dat ik niet van plan was mijn Bambi-shirt aan haar af te staan.
Was net bezig met het (eindelijk!) ophangen van m'n nieuwe afdruiprek toen buurvrouw Angèlique langskwam
voor een kopje thee en een kletspraatje.
Terwijl zij achter mijn computer zat te werken vermaakten Dani en Ferd zich met de Playstation en ik mij met het huishouden.
Via het AT5-Nieuws vernam ik waarom het zo rustig was in het Sloterparkbad gisteren:
Ongeveer 1500 mensen protesteerden tegen recent politie-optreden in de Mercatorplein-buurt.
Men is blijkbaar van mening dat de agent in kwestie zich had moeten laten neersteken.
Ook op het AT5-nieuws: Bertus Lüske is geliquideerd
Deze "zakenman" werd door ten minste één persoon niet gemist...
Inmiddels loopt het storm in de linkpiramide en begint straks het kaartclubje. Alle visite is vertrokken en een serene rust is neergedaald op huize Terrebel.
Ik laat U aan de avond en dit citaat van de hand van David Burns, profeet in dienst van de cognitieve gedragstherapie:
"Je emoties volgen je gedachten zoals een kuikentje achter de moedereend aanloopt. Maar het feit dat het kuikentje trouw achter z'n moeder aanloopt wil nog niet zeggen dat die moeder weet waar ze naar toe gaat."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!