Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, juli 27, 2003

Wil Wheaton speelt in Neverland, een re-make van Peter Pan, naar het schijnt.
Ben benieuwd wanneer ik er met Fer heen kan...
Nog voordat ik goed en wel was aangekleed belde om 11 uur vanochtend
buurvrouw J met de mededeling dat zij niet om tien uur kon komen.
DUH! Ben dus maar alleen Fer gaan ophalen bij oma vandaan.
Na de pisang goreng en de gezellige praatjes richting welkom-in-de-wereld feestje
van Alisa, dochter van Vesna en Camiel.

Was een leuke kennismaking met een aantal oude bekenden en bovendien
wat nieuwe. Ondermeer Barry & Charlotte gesproken die daar waren met hun kinders
Sven en Melle.
Fer had al snel een nieuwe vriend gevonden in Storm, de zoon van de eigenaar
van de galerie die als plek van samenkomst was gekozen.
Moesten helaas een beetje tijdig weg omdat wij eerst nog langs meester
Floris wilden alvorens op huis aan te gaan alwaar ik om 5 uur met buurvrouw J
had afgsproken.
Waren keurig om tien voor vijf thuis en uiteindelijk werd er om zeven uur aangebeld.
Het was buurvrouw...A! Mocht een korte maar heftige massage van haar ontvangen
en wou hetzelfde terugdoen maar m'n krachten schijnen mij (hopelijk slegs tijdelijk)
verlaten te hebben. Sorry, Liek!
Voordat we thuis waren nog even gesproken met buurvrouw Ingrid (niet te verwarren met schoolmoeder
Ingrid die wij ook nog even spraken over haar vakantie) die vond dat buurvrouw
M en ik maar weer bij elkaar moesten komen. "Jullie twee zijn zo leuk samen!"
Tsja, wat niet is dat is niet...
Straks komt Vincent om te kaarten en ongetwijfeld wat na te babbelen
over vannacht.
Bas had al laten weten niet te kunnen vanavond.
Bovendien blijft de populariteit van het weblog onverminderd stijgen.
Had ik trouwens al laten weten dat ik walgelijk moe ben? En toch voel ik me heerlijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!