Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juli 03, 2003

Wat is dat toch met sommige caissières? Wens je ze een prettige avond,
reageren ze alsof je hen een onoirbaar voorstel doet.
In het kader van de nieuwe rubriek "Stelling van de week" is hier de eerste:
Als een man "k*tw**f" zegt is hij een sexist; Als een vrouw "kl**tz*k"
zegt is hij een sexist. Discusissiëren hierover kunt U doen in onderstaand reaktie-paneeltje
danwel in dit forum.
Leuk hoor, om een moeder die haar kind komt ophalen te horen zeggen:
"Ze heeft't over niets anders meer. U doet't errug goed."
Ferdinand klonk een beetje teleurgesteld toen ik hem gisteravond vertelde
over de robot workshops. Kon hem echter blij maken dat ik een principe-afspraak
heb staan om met Berend en zijn vader Pieter naar de Linneaushof te gaan
deze vakantie.
Zo zijn er meer dingen om je op te verheugen als Terrebel zijnde:
Bijvoorbeeld het met buurvrouw J2 en eventueel ook buurvrouw M bespreken van onze Medusa-act.
Penelope belde nog ivm vanavond. Ook wist zij mij te vertellen dat haar artikel over The Rocky Horror Picture Show
nog even op zich zal laten wachten maar dat er vrijwel zeker een stukje
gewijd zal worden aan de Nederlandse cast. Tof, niet?
Kon haar vertellen dat eea wat mij betreft in ieder geval doorgaat.
Dankzij Merel Roze gisteravond voor het eerst sinds lange tijd weer eens
radio geluisterd. Deed dat vroeger veel meer dan tegenwoordig.
Waar ging het mis?
De dag dat Berlusconi besluit toe te geven dat hij leider is van één der grootste mafia-families, zichzelf aangeeft en een paar duizend namen geeft van andere hoopggeplaatste personen die er mede voor zorgen dat het zo'n puinhoop is in de wereld zal worden herdacht als een wereldwijde bevrijdingsdag. Maar dan alleen door mij. In m'n dromen...:-(



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!