Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juli 17, 2003

Waar of niet?
De lezer beslist of Metallica echt een band een proces aandoet
vanwege het gebruik van de F en E akkoorden in de volgorde die men
van voornoemde metalband gewend is...

De markt over in de regen is iets minder plezant. Vandaar dat het de bioscoop
is geworden. Knorretjes Grote Film valt een beetje in herhaling als je andere
Poeh-films gezien hebt maar is desalnietemin vermakelijk.
Films over vriendschap en trouw doen het bij mij altijd wel goed.
Bovendien werd "Het Grote Marslied" mede-ingezongen door Kick Stockhuyzen.
Wie kent hem nog? Alleen mensen van boven de dertig hoeven hierover na te denken.
Mensen van onder die leeftijd behoeven slegs den wenkbrauwen te fronsen.

Intussen is de Ferman ernstig content met zijn pas verworven Memory-card voor de
Playstation en heb ik mezelf verwend met de aanschaf van een DVD'tje over
het leven van "El Comandante", Ernesto "Che" Guevara.
Nu nog ff sparen voor een DVD-afspeelapparaat...
Na het eten nog een potje UNo gespeeld en daarna een potje schaak met Ferd om Dani te laten zien hoe het moet.
Werd wel enigszins afgeleid toen buurvrouw Angèlique kwam tonen wat zij nieuw had aangeschaft en nog verder afgeleid toen weinige minuten later een Australische vriend van haar uit Engeland bij mij aanbelde en zich, met mijn toestemming, toegang verschafte tot mijn ned'rig stulpje. Desondanks kreeg ik het voor elkaar m'n zoon schaakmat te zetten. Hij moet nog een beetje werken aan zijn eindspel maar legt een grote interesse en een goed inzicht aan de dag
in het verschuiven der stukken op een schaakbord. Dat wordt nog wel wat met die jongen...
Van onze logé heeft hij twee hoofdstukken voorlezen weten af te troggelen dus is hij met een blij gemoed afgedaald naar het land waar zijn dromen huizen. M'n strijkbout is inmiddels opgewarmd en de video staat op scherp.
Maak er een mooie nacht van y'all en laat U niet van de wijs brengen door het feit dat toenemende ongewenste zwangerschappen eerdaags zullen worden aangevallen. (Ik begreep'm eerst ook niet, hoor...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!