Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juli 17, 2003

Volgens mij was er iets mis met het vierde/vijfde/zesde* wodka'tje.
Heb in ieder geval heerlijk geslapen en dankzij Dani, die zich vanochtend
met Fer bezighield kon ik nog even blijven liggen.
Gisteravond is buurvrouw A nog even langsgeweest voor een gezellig kletspraatje.
Het werd een erg leuk gesprek al kan ik mij totaal niet meer
herinneren waar het over ging. Bestaat er ook een boek over
"Geheugentraining terwijl onder invloed."?
Fer heeft van onze logé het aardige spel "Harry Potter Uno" bekomen.
Eigenlijk is het gewoon het Oudhollandsche "Pesten" maar zet er wat mooie plaatjes
op, doe er een regelboekje bij en noem het "UNO" en je kunt opeens
zeker acht keer zoveel vragen voor een deck kaarten.
In ruil voor het ons bijbrengen van de regels van dit nobele kaartspel
is Ferdinand Daniëlle nu de basisregels van de kunst van het schaken
aan het aanleren. Opdat zij zich nimmer vervele mocht zij ooit weer
noodgedwongen een schaakpartij moeten bijwonen...
Ontving van Janinel deze tip: Let eens op oproepen en advertenties in de gratis adverteren
bladen
en op (virtuele) prikborden. Vaak zitten er hilarische stukjes tussen.
Kent U deze bijvoorbeeld nog? "Gratis op te halen bij mijn buren: zeer luid blaffende hond."
Of deze:"Gezocht: jonge dame om mijn hengst te berijden"
Of deze dan:"Student zoekt tent. Betaling in natura."
Vandaag nemen we de toeristische route: beetje slenteren over de Albert Cuyp,
rondvaartje doen...U weet wel. Of misschien ook niet.
In ieder geval is dit weer zo'n heerlijke dag waarop niets hoeft.
Behalve voor vanavond "pencak in het Park" staat er niets gepland.
En hoe zat't ook alweer? Het gaspedaal zit links en de rem zit aan stuurboord of eh...
He, verdorie waarom gaan toch al die mensen onder m'n wielen liggen?
Hoe kan een mens nu rustig rijden als er zoveel mensen lopen te gillen...
*Doorhalen wat van toepassing is zodra ik het me weer herinner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!