Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juli 28, 2003

Terwijl het kaarten een aanvang had genomen kwam buurvrouw Johanna
nog langs om te vertellen dat ze niet langs kon komen...
Vanochtend kwam de ontlading toen Ferdinand voor het eerst z'n eigen paspoort
in handen had. We hebben lekker een aantal onverantwoorde uitgaven gedaan.
Voor hem het computerspel Uno voor één euro, een golfset voor 2,49 en
een stukje plastic met een snoepje erin voor 3,49.
Die verhoudingen, he!?
Voor Eva en Dayna een bellenblaasset van Winnie the Pooh, en een doos Clippo van Playskool.
Voor mezelf een drietal dance-cd's omdat ik me wel vrolijk voelde...Waren nog op Centraal
om ons kaartje naar het buitenland te halen in de voorverkoop maar het was zo stervensdruk
dat al ras besloten werd dat ik die taak morgen op mij zal nemen
als hij weer op de opvang is.
Op de weg terug naar huis kwamen we buurvrouw Angèlique nog tegen.
Even later, toen we de deur uitgingen voor de dagelijkse boodschapjes
zagen we haar wéér. Ditmaal in het gezelschap van buurvrouw Petra.
Verder lopend raakten we in gesprek met buurvrouw Ingrid.
Bij de supermarkt kwamen we maar liefst drie schoolgenoten van Fer tegen
waaronder Ishtara, vers van een verblijf bij haar papa in Engeland, samen
met haar moeder Odille.
Teruglopend naar huis nog even staan babbelen met de nieuwe buurvrouw van buurvrouw Miriam
die samen met haar dochter aan het shoppen was. De bewuste dochter, Teresa, ken ik nog van vroeger.
Wie het ff niet meer volgt verwijs ik door naar het buurvrouwen-organogram dat eigenlijk enige aanpassing behoeft.
Nog even een beetje het huis in orde maken voor de komst van m'n moeder
die blijft logeren omdat ik weer een latertje heb vanavond:
Een SP-bestuursvergadering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!