Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juli 24, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?"-"Genezen deed God niet met toverkracht maar met liefde."
-"Ja schat."
Voor welke organisator van schoolreizen het even niet meer weet...
Luisteren, uitkijken met oversteken, de waarheid vertellen,
zeggen wat je bedoelt. Wat hebben deze vier zaken met elkaar gemeen? Wie't weet mag't zeggen...
Gisteren weer'ns een stukje Michael Moore gekeken. Kan mij zo voorstellen dat niet elke Amerikaanse patriot blij is met de uitspraken van deze meneer die ondermeer verantwoordelijk is voor de docu-film "Bowling for Columbine". Op een errug geestige manier blijft hij de Amerikaanse politiek bestoken met uitdagingen.
Voor bloggers die het nog niet wisten: bij deze mensen kun je je weblog opgeven zodat-ie verschijnt op het automatische verversingslijstje.
En hier is een adresje voor dagelijks nieuws betreffende Amsterdam. Uitsluitend voor de liefhebbers.
De dames en heren van De Waag hebben een prachtig projekt: Hoe ziet de stad er uit als je mensen laat volgen
via een satelliet en het resultaat op de beeldbuis laat zien. Errug fraai. Als je ff niet weet waar ik't over heb, klik dan maar gewoon op de link. Wat trouwens in z'n algemeenheid kan worden gezegd van mijn gebrabbel...
Buurvrouw A is nog gezellig op de thee geweest gisteravond. Tijdens haar bezoekje heeft zij haar teennagels blauw gelakt met een potje dat ze vond in m'n make-up doosje. Maar is't wel blauw? Het leek zo bij kunstlicht maar ik heb zo m'n twijfels...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!