Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juli 05, 2003

Ook Eva, één der leidsters, liet zich de door een tevreden mama gegeven wijn goed smaken.
Bedankt voor de kurketrekker Quinta!
Dat was een gezellig etentje gisteravond.
Heb er maar geen latertje van gemaakt.
Gezien het feit dat ik onderweg naar huis in slaap was gedommeld
misschien geen al te foute beslissing...
Buurvrouw A is nog langsgeweest voor een kopje thee en daarmee werd
mijn avond besloten.
Ondanks een uitdrukkelijk verbod zal de NS toch haar tarieven nog dit jaar verhogen met tenminste
vier procent. Had iemand iets anders verwacht? Zelfs Rover en de consumentenbond lijken de handdoek
in de ring te hebben geworpen. De NS gebruikt het wapen van chantage in haar zucht naar hogere premie-uitbetaling
voor het topmanagement:"Als wij de tarieven niet mogen verhogen gaan wij lijnen schrappen."
Wie is de volgende: het ziekenfonds? "Als wij de premies niet mogen opschroeven halen wij nuttige dingen uit het ziekenfondspakket." Oh, wachtuseffe...dat is precies wat zij hebben gedaan!
Bij een aanslag op een Amerikaanse legerbasis zijn er drie a vier mortiergranaat-inslagen waargenomen.
"Drie a vier?" Het zijn er ofwel drie danwel vier. Hoe kun je in hemelsnaam "ongeveer drie" explosies tellen?
Knap hoor! Bij een aanslag tijdens een rockconcert bij Moskou is er een Tsetsjeens paspoort gevonden.
Dat komt mooi uit! Nu hebben de Russen weer een geldige reden om met hun tankjes over burgers heen te rijden
terwijl dankzij de Amerikaanse commandant met de ontbrekende wiskundeknobbel George W. en zijn kornuiten weer wat kunnen verdienen
aan het maken van bommetjes om uit te proberen op markten in Irak.
Het is weer fraai...
Vandaag boodschappen wezen doen met buurvrouw M en haar dochters.
Op de markt nog Lucia tegengekomen. De laatste keer dat ik haar zag was met het halloween-feest
in Legendz.
Daarna met Eva alleen naar de kinderboerderij om eieren te halen.
Helaas waren die op en dus nog maar even lekker naar het speeltuintje gegaan. Daarna
naar de nieuwetijdswinkel voor een kleinigheidje voor haar mams en nog lekker met de van oorsprong
Poolse eigenares en haar echtgenoot gebabbeld.
Daar vlakbij nog Greetje, een oud-collega ontmoet. Heb haar verzocht de groetjes over te brengen
aan de rest.
Onderweg naar huis werd ik als vanzelf aangetrokken door de tweedehands
cd- en videowinkel waar ik voorin de bakken "The Fifth Element" met Bruce Willis
en Milla Jovovich aantrof. Laat ik daar al een paar maanden naar op zoek
zijn geweest. En nu is-t-ie voor het luttele bedrag van slegs anderhalve
euro in mijn bezit geraakt!
Helaas heb ik niet meer genoeg tijd en energie om mij te vervoegen
bij de andere gasten op de picknick georganiseerd door Thura en Hinde,
de zus van de vader van Noah.
Errug spijtig maar er is ook maar zoveel dat een Terrebel kan doen.
Wordt strakjes opgehaald voor de klus van vanavond:
Kauwgummetjes uitdelen tijdens Sensation White.
U hoort nog hoe het was...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!