Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juli 12, 2003

M'n schoenen zijn volledig naar de gallemiesies en fysiek heb ik't helemaal
gehad. Overal ligt zand en m'n sociale leven en m'n administratie liggen
er verwaarloosd bij. Toch voel ik mij zeer voldaan.
Niet in het minst om het verloop van het eindeweeks-etentje van vandaag.
Het eten was zowaar ook nog vrij redelijk maar daar ging het mij niet om.
Het ging mij om het op een enigszins fatsoenlijke wijze afscheid nemen
van mijn "collegae" van het kamp.
Blijkbaar respecteren zij mij ook want, zoals Eva het opmerkte, vrijwel allen
kwamen mij persoonlijk de hand schudden terwijl de groep langzaam
uit elkaar viel. Tof, niet? Kijk nu al uit naar de reünie...
-"Ben je al 35? Maar wat ben je dan nog sportief!" Heerlijk zo'n uitroep
van een meisje van 11 waarmee je frisbeet. Ook Sigrit (van wie ik volgend
jaar terug mag komen!) schatte mij jonger dan
mijn werkelijke leeftijd. Is het de frisse buitenlucht die mij zo'n jeugdig voorkomen
schenkt? Kan me eigenlijk niet zo veel schelen. Ik voel me gewoon lekker
in m'n vel.
Dankzij een paar meisjes op het kamp die van Japanse afkomst zijn weet ik nu wat er op mijn Bambi
t-shirt staat: "Bambi" en "Je kan lezen" en de namen van Bloempje en Stampertje in het Japanees.
Weten we dat ook weer...
Heb vandaag ook nog wat reclame lopen maken voor Live Action Roleplaying. Let vooral op de tekening als je op de link klikt: Hij is gemaakt naar een foto waar ik op sta afgebeeld.
De Summoning VIII is dit weekend begonnen. Wellicht dat ik voor volgend
jaar weer een groepje enthousiastelingen om me heen heb verzameld
om lekker te gaan lopen butsen...
Met een negenjarige vandaag ook nog een leuk gesprek gehad over de kwaliteiten
van verschillende soorten wierook en oliën.
Waar houden kinderen zich toch allemaal mee bezig? Vraag ik U af, bij me eige...
Met dezelfde zaken als mensen die onderstaande zoektermen invoeren?
"schippers +kameleon +naakt"

Of deze dan?
"vervoerde pluk van de petteflet"

De zoekterm "Nijntje +sokken" kan ik tenminste begrijpen.
Weet niet wat er vreemder is: dat mensen die termen intypen of dat ze dan op dit blog uitkomen...
Hedendaagse reclameboodschappen begrijp ik ook niet meer: "Nu met orange-smaak" en "Deodorant die de zinnen prikkelt"
Misschien wordt ik dan toch te oud voor deze maatschappij
omdat ik dingen nog steeds "gaaf" of eventueel "strak" of "cool" vindt
in plaats van "vet" of "chill".
Bij thuiskomst van het kamp vonden Fer en ik oma thuis.
Zij had vandaag voor het eten gezorgd.
Na het eten heerlijk gedoucht en samen met m'n zoon en m'n moeder het pand verlaten.
Zij richting haar huis en ik richting etentje.
Voor nu: lekker slapen en goed dromen. Oftewelterusten!
(Was trouwens al bekend dat de buurvrouw nog even is langsgeweest gisteravond?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!