Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 18, 2003

Gisteravond nog even naar "Scream" gekeken maar bij gebrek aan griezelzin werd er niet veel later overgeschakeld
naar Donnie Darko. Da's pas een film met humor! Heb't er vast al eerder over gehad maar ik ben een beetje lyrisch over die film. Sorry Daan...
Heb van haar vandaag een flesje Fresh-up deo-depper gekregen. Zijn er nog mensen
die weten wat dat is en kunnen beseffen dat gevoelens van jeugsentiment
mijn lijf doortrokken? Ze hadden ook "Old Spice" staan maar ik ken m'n grenzen...
Dani ging samen met Fer en mij de deur uit. Bas & Elsa waren zo aardig om haar een lift
te geven naar de bushalte zodat zij iets minder ver hoefde te sjouwen met
haar logeertas. Nog even en zij zit in Amerika...
Het werd een heerlijke middag in het Amsterdamse Bos waar Elsa 72 foto's van mij heeft gemaakt
en Bas nog een beetje meer. Allemaal ten bate van mijn nog te starten portfolio.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Bij thuiskomst nog even gauw Eva's bed opgemaakt in het kader van je-weet-maar-nooit.
Intussen was Fer al naar het huis van buurvrouw M om te onderzoeken
of zijn zusje zo ver was om bij papa te logeren.
Het bleek dat haar moeder vergeten was dat het alweer zo ver was.
Derhalve was Eva niet voorbereid op een logeerpartijtje.
Heb wel even heerlijk met haar, d'r broer en haar zus liggen stoeien
en zowaar een spontaan kusje van m'n dochter gehad.
Op een gegeven moment verliet "hij" het pand waarop Eva uitriep dat
hij moest blijven...
Ferdinand deed nog enkele verwoede pogingen haar mee te krijgen
maar het mocht niet baten.
Misschien volgende keer...:-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!