Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juli 08, 2003

Ferdinand kijkt graag naar Lingo.
Naast Sesamstraat, He-Man en Het Klokhuis zijn favoriete programma.
Na het spelen van Rayman voor groep vier op de PC (mijn kadootje voor zijn
rapport) mocht Fer zijn tanden poetsen. Intussen had ik een beetje opgeruimd.
Vervolgens hebben wij samen nog een stukje robotwars gekeken en terwijl Daniëlle
mij telefonisch reisknuffels aftroggelde heb ik m'n zoon naar bed gebonjourd.
Hij sliep heerlijk na zijn warme douche en eerste kampdag.
Voor de gezelligheid was buurvrouw A nog even langsgeweest.
Vandaag hadden wij op het kamp de beruchte "negerzoenen-race":
Een vorm van estafette waarbij de ene loper de andere pas mag aantikken nadat hij of zij
een negerzoen kompleet heeft verorberd. Errug geestig. Verders was het dagprogramma vanwege
het weer wederom volledig overboord gezet en zijn we lekker aan het water gaan stoeien.
Daar kwam een jongetje naar mij toe met de vraag of ik ooit in de Via Via had geschreven en of ik
ene Joke kende. Welnu, dat is inderdaad het geval. Heb hem verzocht zijn moeder mijn hartelijke groeten
over te brengen. het blijkt andermaal dat het toch maar een kleine wereld is waarin wij leven.
Bij terugkomst even naar Coco Loco in de Bilderdijkstraat geweest vanwege den uitverkoop.
Iets leuks voor mezelf gekocht en een aardigheidje voor de buurvrouw. Ik zou zeggen: sla Uw slag want ze hebben
erg leuke kleding in de aanbieding!
Sinds weinige minuten ben ook ik de troste eigenaar van een exemplaar van "Harry Potter and the order of the Phoenix". Buurvrouw M was zo aardig om naast een kopie voor zichzelf er ook eentje voor mij te halen.
Bovendien had ik op die manier een extra mogelijkheid om Eva nog even te knuffelen...
De laatste paar dagen merk ik steeds vaker op dat het waterbed toch wel aardig klotst. Bijvoorbeeld toen Maan
met grote stralende ogen er op zat te wippen, laatst. Tijd voor een navul-aktie. Nu is het eerstens tijd voor het draaien van een wasje en het wegwerken van de rest van de administratie. Echter niet voordat ik U een fijne voortzetting heb toegewenscht en heb medegedeeld dat ik niet de enige kampleider ben die tevens zij-instromer is/wordt in het zogeheten BBL-traject.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!