Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, juli 09, 2003

De door mij medegenomen doos kauwgum vond gretig aftrek onder de kampleiders,
gisteren. Met de complimenten van mijn baas...
Buurvrouw Angèlique liet mij merken errug blij te zijn met haar cadeautje:
een stoer Adidas-trainingsjack. Hij past haar zowaar! Goed, niet?
Behalve een bakje ijs met wodka Wyborowa, kreeg ik ook haar oude gympen.
Voor haar ietsjes te klein maar voor mij perfect.
Het gezegde "beter een goede buur dan een verre vriend" moet voor mij worden herschreven.
Onderweg naar de busopstap-plek kwamen we weer eens Lucia tegen.
Afgelopen zaterdag en nu wéér! Is dat niet toevallig? "Neen", roept er iemand."Dat is slechts
een fraai voorbeeld van synchroniciteit." Okee, wat je wil. Maar leuk was
't wel. Tijdens het schaaktoernooi vandaag kwamen we een paar mededingers
tekort. Vandaar dat een paar mensen van de leiding, waaronder ik, bijsprongen.
Het was niet de bedoeling dat kampleiders de eerste ronde voorbij zouden komen.
Enig idee hoe moeilijk het is te verliezen als de tegenpartij niet
meer heeft dan een pion en de koning en jijzelf nog beschikt
over twee torens, een loper, een paard en de koningin?
Annemaria Koekoek spelen is ook errug leuk. Zeker met de wat jongere kinderen.
In't wed bleek dat mijn pencak-lessen hun vruchten afwerpen:
Het koste drie mensen tegelijk een hoop moeite om mij omver te krijgen
in het water.
Kreeg van Agamemnonz de tip om eens te gaan kijken naar de serie Family
Guy
. Vooral de aflevering "To live and die in Dixie" schijnt de moeite waard te zijn...
Het einde van komkommertijd is nog niet in zicht:

Broodjes voor 3.25 euro bij het tankstation!
De Verenigde Staten van Amerika hebben gelogen om Irak op een
legitieme manier te kunnen aanvallen.
En wereldschokkend nieuws: De Hulk heeft een piemel!

Nog steeds niets nieuws dus.
Intussen is het hier prachtig weer en in Spanje, naar verluid, iets minder...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!