Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, juli 16, 2003

Dat was erg fijn bij het castingbureau vanochtend. Ferdinand heeft zich, ondanks
dat zo'n intake-gesprek errug saai is als je zeven bent, uitzonderlijk goed gedragen
en had wel een ijsje verdient. Lekker terug naar huis gewandeld en meteen bij aankomst
verder gegaan met Pong. Fer dan, niet ik.
Bij de supermarkt kwam ik Guus nog tegen. Ook (net als ik) een voormalig lid
van het roemruchte dichterscollectief "Aan Letters Ten Onder", kortweg ALTO.
Recentelijk is dit fenomeen nieuw leven ingeblazen, getuige de website in kwestie.
Heb nog heerlijk van de hangmat, het mooie weer en "The order of the Phoenix" genoten totdat Daniëlle arriveerde.
Op een gegeven moment kwam ook Janinel haar opwachting maken en, terwijl zij nader kennismaakten kon ik mij met het eten gaan bezighouden. Het is mijn fameuze spinazie-ovenschotel geworden.
In de kroeg waar we na het eten heen gingen werd muziek gedraaid van de hand van Dayna Kurtz.
Haar stem doet enigszins denken aan die van Tanita Tikaram. Kent U die nog?
U weet wel: "Twistin' my Sobriety" en zo...
Een rustige (?) avond met Dani ligt in het verschiet terwijl Ferdinand nog ligt te giebelen in z'n bedje...Zij tweeën gingen reeds huiswaarts terwijl ik samen met Janinel nog ff bleef voor een afzakkertje en mede daarom nu de grootste moeite heb hier een zinnig stukje te plaatsen...
Een 32-jarige man wordt aangehouden omdat een 12-jarig meisje liegt. Bovendien is de consumentbond blij met de "harde" eisen die gesteld zijn aan de NS:
tenminste 84,4 procent van de treinen dient op tijd te rijden voordat zij een extra prijsverhoging mag doorvoeren bovenop de "normale" (wie heeft dat bedacht?) van de inflatie plus 2%. Terwijl ik denk aan die arme Janinel die nu per fiets door de regen onderweg is naar haar woning wensch ik U een Good Knight!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!