Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juli 12, 2003

Buurvrouw A is nog gezellig op de thee geweest vannacht en heeft en passant
een aantal spierknopen in mijn rug ontward. Lief hoor.
Ook lief was dat ik vanmiddag van Eva een zandtaartje kreeg aangeboden
die ik uiteraard helemaal heb opgegeten;-)
Was lekker in m'n tuin bezig toen ik de opdondertjes Eva & Dayna ontwaardde.
Uiteraard was hun moeder, buurvrouw M, in de buurt en kon ik ook nog even met haar babbelen.
Verder vandaag in m'n huisje bezig geweest. Beetje zwabberen, beetje strijken, beetje
rekeningen betalen...U kent dat wel.
Straks wordt ik opgehaald om te gaan werken in de Amsterdam ArenA in het kader
van het evenement "Sensation Black 2003".
Denk dat het publiek zich vanavond wat minder welopgevoed gedraagt
dan tijdens "Sensation White" het geval was.
We wachten af...
Intussen is hier een leuke site waar men het ongenoegen betreffende
ongevraagde e-mails poogt te verminderen. De stichting in kwestie heet spamvrij.
Tsjek it!
Omdat het nog immer niet mogelijk blijkt via reguliere bronnen aan echt nieuws
te komen laat ik het hier maar even bij.
Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!