Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, juli 20, 2003

Bestaat romantiek nog wel?
En mensen die romantisch gedrag op prijs stellen?
Wat is romantiek eigenlijk?
Deel Uw gedachten hierover. Maak anderen deelgenoot van Uw waarheden
en ontdek die van anderen.
Vanochtend is Eva komen spelen terwijl haar moeder en haar zus boodschappen gingen doen.
M'n dochter zat goed in haar velletje getuige bijvoorbeeld het feit dat ze maar
één keer had gehuild. Namelijk toen Ferdinand haar niet uit zijn beker
liet drinken. Verders heeft ze de plantjes water gegeven én de vissen
in m'n vijver. Bovendien heeft haar broer haar eerste fietsles verzorgd.
Dat was spannend! Terwijl de kids in de tuin aan het spelen waren heb ik nog even
met buurvrouw Debbie over Eva gepraat. Buurvrouw Vanessa zat noodgedwongen in de tuin
te lezen.
De bestuursleden van de Rocky Horror Club druppelden binnen terwijl op
een gegeven moment buurvrouw M samen met Dayna diens zusje kwam ophalen.
Het bleek een vruchtvolle vergadering.
Nadien met Marian en Ferd boodschappen gedaan voor het avondeten terwijl
een aantal anderen werkte aan de website. Tijd voor de filmvertoningen
waarvoor ook inmiddels Marieken, onze fameuze regisseuse, was aangetreden.
Shock Treatment stond op het menu, gevolgd door de escapades van een drietal
clubleden in het Londen van Richard O'Brien.
Na het eten vervolgd met ondermeer Dark City. Tegen het einde van de film
werden wij even afgeleid door een tweetal personen die van mijn
woning gebruik wenschten te maken als doorgangsroute naar hun (tijdelijke?) residentie.
Dat was ongeveer een half uur geleden...
Inmiddels zijn allen vertrokken behalve Marian die Fer's bed tot het hare
heeft gemaakt voor de nacht. M'n zoon slaapt in Eva's bed en ik mag onder
de doorwoelde bedbedekking van het waterbed mijn toevlucht vinden.
Op een dag zal ik wel gaan opruimen maar nu even niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!