Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juni 28, 2003

Wilde nog even een jarretelgordeltje kopen voor mijn karakter in de show vanavond.
Daarnaast een kadootje voor buurvrouw M en wat boodschapjes.
Dat eerste is helaas niet gelukt. Errug Spijtig.
Het ziet er niet naar uit dat ik voor een uurtje of laat vanavond thuis ben
en ik heb toch altijd wel graag melk en brood en toiletreiniger en dergelijke in huis.
Nog Tante Mary en Ferdinand gebeld om te regelen dat die laatste nog een logeerpartijtje tegemoet kan zien.
Vond vanochtend twee dode vogels in m'n vijver. Zou dat die knal van vannacht verklaren?
Dat zij met één schot hagel uit de lucht zijn gehaald en "toevallig" (heb je dat woord weer)
in het buitenverblijf van mijn vissen zijn beland?
De Nacht van Assen is met uitzondering van één incident, rustig verlopen. Vermoedelijk omdat dit jaar het medenemen van biertappen, koelinstallaties en losse autobanden was verboden...
Prettig, trouwens, zo'n wasmachine.
's Ochtends stop je je was er in en als (let op dat subtiele "als" ipv "wanneer) ik vanavond
thuiskom is't klaar. Het gemak dient de Terrebel.
Nu op naar IJmuiden!
Fijne dag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!