Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juni 03, 2003

"Wie kan rekenen, koopt bij..."-"Ze liegen, gewoon pap. Ik kan namelijk rekenen
en ik heb nog nooit wat daar gekocht." De gedachtegang van Ferdinand blijft
er één om in te lijsten. Vanmiddag kregen wij nog bezoek van een buurman van een paar deuren
verder die wat in de tuin had laten vallen en mijn nederig stulpje
had uitgezocht om doorheen te lopen op zoek naar het betreffende voorwerp.
Buurvrouw A kwam nog even haar e-mailtjes binnenhalen en ons een fijn verloop van de dag
toewensen. Onderweg naar de NSO om m'n zoon op te halen nog even gebabbeld met tante Marie.
Daarna Daniëlle van huis opgehaald om vervolgens gezamenlijk de Pencak-les bij te wonen.
Daan kreeg nog een nuttige privé-les van guru Rooky en kent nu diverse manieren om jezelf
belagers van het lijf te houden met de hulp van een loopsteun...
We eten wat later vandaag maar dat mag wel een keertje.
Ben benieuwd wat de avond nog brengt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!