Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juni 13, 2003

Laat ik nu even gedacht hebben dat de Amerikanen eenzijdig hadden besloten dat
de oorlog tegen/in/met Irak voorbij was...Hoe komt het dan toch dat nadat de oorlog verleden tijd is
verklaard er bijkans meer soldaten zijn omgekomen dan toen-ie nog
officieel aan de gang was? Ach, zo is er wel meer dat ik niet begrijp:
Het om zeep helpen van tientallen cavia's bijvoorbeeld. Gaat me nogal al aan het hart
omdat ik er ooit zelf één heb gehad.
Het ophangen der kastjes ging niet zo makkelijk als verwacht
maar het is uiteindelijk gelukt. Ben benieuwd voor hoe lang...
Wil ik net het eten opscheppen, wordt er aangebeld.
Het was buurvrouw Janine die even TV kwam kijken omdat zij zelf niet over zo'n apparaat
beschikt. Wellicht dat zij daarom gelukkiger overkomt dan veel anderen
die ik ken. Zij kwam zichzelf als nieuwe omroepster bekijken van het programma
"Cult TV" op de lokale zender A1.
Ze is zelf nog niet helemaal tevreden maar ik vond't wel errug stoer!
M'n zoon is blij dat de computer het weer doet. Zo heeft hij voor het slapen gaan lekker een half uurtje tangram gespeeld.
U weet wel: die Chinese legpuzzel.
Even voor hen die niet weten wat te doen met deze avond:
Ga lekker naar Vrankrijk!
Trouwens, nog niet iedereen die dit blog leest heeft de Purity-test gedaan...
Excuses voor de onderbreking maar buurvrouw Miriam kwam even vertellen dat haar nieuwe buurman mijn hangmat en haar stoel heeft aangevallen. M'n hangmat is er zonder noemenswaardige tekenen van verval de middag doorgekomen en de stoel? Tsja, zoals de vriend van buurvrouw M het fraai uitdrukte "Die kan nu door de brievenbus". De buurman in kwestie is met een ambulance onder politie-begeleiding weggevoerd. Ik mis ook weer alle lol...In ieder geval heb ik nu toch weer even Eva gezien die in een veel te groot slaapshirt achter haar mama aanhobbelde.
Lekker nog ff een stukje TV kijken, douchen en slapen. Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!