Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juni 16, 2003

Het ontbijt van vandaag werd verzorgd door Thura: een chocoladebroodje
met een blikje Icetea erbij...mjammie! Dat was ook m'n reaktie toen zij
het van buurvrouw A gekregen rokje paste. Kan mij voorstellen dat de bouwvakkers
errug blij worden als zij voorbijloopt. Noah zag er ook alleraardigst uit in voornoemd
kledingstuk...
Fer's rapportbespreking was een formaliteit. Z'n juffen en ik hebben het er voornamelijk
over gehad wat een bijzondere jongen hij is. Ik ben dus blijkbaar niet de enige die dat vindt.
Op alle fronten heeft hij progressie geboekt in het afgelopen schooljaar.
Waarschijnlijk omdat hij zo extreem stabiel is. Op het saaie af, waren ook juf Loes en juf Geertje
het met mij eens. Op het schoolplein stond meester Floris met een stel kinderen een auto te bewerken.
Als men dus een rood autootje met fleurige tekeningen erop en de naam "Floris" ziet rondrijden
is het duidelijk van wie die is: Floris Roubos, presentator van het School TV-weekjournaal.
Buurvrouw Debbie herkende mij niet toen wij elkaar tegenkwamen bij het zebrapad. Tsja, ik draag dan ook niet dagelijks
m'n drie-delige zwarte pak. Kon helaas m'n strikje niet vinden anders was-ie nog meer "af" geweest.
Was op zich al blij dat ik met redelijk gemak in de pantalon kon. Is al dat sporten toch nog ergens goed voor...
Nadat ik m'n zoon had opgehaald van de opvang kwamen we buurvrouw M nog tegen met de kids. Eva maakte spontaan kus-geluidjes
toen ze mij zag. Lief he? Zij gaan lekker soep eten, net als wij. Even geen te heftig voedsel voor de Ferman want hij heeft
zo een karate-toernooi. Zelf kan ik er helaas niet bij zijn vanwege de jaarlijkse Midzomernachtviering. Vandaar de outfit.
Oma neemt de rol van trotse ouder over voor een avondje. Heb dus maar perssinaasappeltjes gehaald zodat ik haar morgenochtend
kan trakteren op een vers glaasje jus d'orange. Superfer had nog een briefje van Daniëlle gevonden:"Zorg je wel goed voor ze?"
Het lag bij m'n nieuwe kruidenplantjes dus ik neem aan dat zij daar aan refereerde. Volgens Fer, echter, bedoelde ze hem en z'n zus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!