Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, mei 13, 2003

"Pap?"-"Ja, schat?"-"Zonder wind konden we maar op één plaats leven." -Ja, schat!?"-"Ja, want de wind verspreidt de zaadjes van bomen en planten en die leveren zuurstof en zonder zuurstof kun je niet leven." -"Ja, schat."
Gisteren hier een gedicht gelezen van goede vriend Er.
Met Superfer en zijn klasgenoten naar het theater geweest vandaag. De voorstelling was die van "Poppentje on tour". Zeer vermakelijk en leuk bovendien. Gaat dat zien!
Het viel mij op dat het waarschuwingsbord "Let Op! Overstekende kinderen" is verwijderd bij de oversteekplaats bij school.
Bovendien zijn de zebrastrepen nog immer niet bijgewerkt.Dat terwijl de deelraadsmensen hadden toegezegd dat te zullen doen voor mei 2003.Twee jaar lang hebben we om dat bord moeten *CENSUUR* en uiteindelijk heb ik zelfs de politie ingeschakeld om de verantwoordelijken een officiële reprimande te geven. Straks bel ik hen op om ze de laatste kans te geven iets te doen
aan een levengevaarlijke verkeerssituatie. Blijven ze in gebreke dan rest mij niets anders dan te dreigen met een aanklacht wegens dood door schuld als er een kind verongelukt. En dat is helaas slegs een kwestie van tijd:-(


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!