Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, mei 28, 2003

Inmiddels traditiegetrouw kwam buurvrouw A vanochtend op de koffie.
Samen zijn we gaan plaatjes draaien. Ondermeer "Ruthless Queen"
van Kayak en "The Arms of Mary" van Sutherland Brothers & Quiver.
Plotseling kreeg zij behoefte aan reggae en zijn we vooral Alpha Blondy gaan beluisteren.
Relaxt man! Ondanks het mooie weer veel binnenshuis gebleven. Nog wat meer opgeruimd,
lakens verwisseld en meer van dergelijke aktiviteiten ontplooid.
Voel me toch wel een beetje nuttig want ik heb ondermeer een zonnebril laten repareren.
Ondanks het feit dat de opticien-meneer met duidelijke tegenzin in de zaak stond
heeft hij gratis ende voor niets mijn zonnebril van een nieuw schroefje voorzien.
Tof, niet? Ook tof is dat we een uitnodiging van Thura hebben ontvangen om
morgen in haar gezelschap te verkeren tijdens een Vondelpark-uitje.
Natuurlijk zal ik eea overleggen met Marjan en Matthijs want zij moeten
er ook zin in hebben.
Onderweg naar de opvang kwam ik een innig in elkaar gestrengelde buurvrouw J2 en Leon
tegen. Was spontaan vergeten haar te vragen of zij met mij een performance in elkaar wil zetten.
Stom he? Buurvrouw P liep ik vandaag maar liefst 3 keer tegen het lijf en bovendien
is het prachtig hangmatten-weer. Daarom hebben wij lekker in de tuin zitten eten en kon Fer
even dollen met buurman Billy en diens nieuwe ballen...;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!