Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, mei 20, 2003

Het laatste fietsende leger-onderdeel ter wereld is niet meer...Terwijl vrijwel alle landen ter wereld meer geld steken in defensie (een prachtig staaltje "Newspeak" dat eigenlijk "search and destroy" betekent!
Hier nog een paar voorbeelden van deze volksverlakkerij) gaan de Zwitsers juist bezuinigen. Ik vraag mij af: zou dat (Finse?) regiment schaatsers nog bestaan? En dat (Noorse?) regiment langlaufers?
Heb vandaag een nieuwe schermbeveiliging geïnstalleerd: "Stills" en muziek van de fascinerende film "The Million Dollar Hotel"
met ondermeer Mel Gibson (als "Mad Max" één mijner voorbeelden in het leven...) als enigszins geflipte rechercheur en Milla Jovovich als psychotische jonge vrouw (en muze...waarvan Zeus er trouwens officiëel tien had. De gannef. Maar dat is een ander verhaal...). Leuk om je een avondje mee te amuseren...Bij thuiskomst van de pencak-les van vandaag trof ik een paar spullen aan op tafel die daar vanmiddag nog niet waren: Een fuchsia, vier condooms en een knijpfles curry...Nog even Ferdinand overhoren over z'n spreekbeurt over leeuwen van morgen en dan mag van mij de avond beginnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!