Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 02, 2003

Had vanochtend wel even last van m'n arme vaderhart. Staat er zomaar een meneer moedwillig mijn zoon fysiek pijn te doen
en ik mocht niet slaan! In ieder geval is het resultaat dat Ferdinand's gaatjes in de tanden gevuld zijn...
Het ontbijtgesprek van vandaag:"Pap?"-"Ja, zoon?"-"Alles bestaat uit moleculen."-"Ja, schat."
Werd vandaag dankzij Merel Roze gewezen op het bestaan van The Mirrorproject. Ziet er errug tof uit! Er belde nog een SP-lid die wat advies wenschte inzake zijn strijd tegen het NUON. Kon hem alleen maar adviseren te blijven protesteren op alle mogelijk manieren en zich via de SP aan te sluiten bij de groeinde schare mensen die toewerken naar
een offensief. ben benieuwd hoe eea gaat aflopen. Het is wel waarschijnlijk dat het verhaal over Mowgli nog niet is afgelopen.
Tenminste: op het einde van Jungleboek 2, die wij vanmiddag zijn wezen bekijken, werden genoeg losse eindjes gelegd...
Zojuist blijkt dat ik buurvrouw A niet heb gemist op de training: Zij kwam mij bij het intikken van de vorige regel even vertellen
dat zij ontstoken enkelbanden heeft en daarom een tijdje verstek zal moeten laten gaan. Sterkte, lieve Liek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!