Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, mei 27, 2003

Een bijkans historisch moment gisteren: Ferdinand en ik hadden ruzie.
Goed, langer dan een kwartier heeft alles bij elkaar niet geduurd maar dan nog...
Vermoedelijk lag't deels aan het feit dat ik een poging heb ondernomen om
te stoppen met roken.
Inmiddels is duidelijk waarom hij bij de Cooper-test van gisteren "slechts" tweede werd: ze renden in teams van twee en hij wachtte
even op z'n maat nadat die tegen de muur was gebotst.
Zorgzaam typje , die jongen. Zo zorgt hij voor een vers WC-geurblokje
zonder dat ik daarom vraag of houdt het keuken-gordijn opzij zodat ik met twee borden in de armen er makkelijk doorkan...
Het viel ons op dat de strepen van de zebrapaden opnieuw zijn gewit.
Ziet er oogverblindend uit hoor, daar niet van. Maar wat opvalt is dat geen enkele weggebruiker
opeens geneigd lijkt zich nu wél aan de verkeersregels te houden.
De deelraad heeft dus duidelijk het beoogde doel niet bereikt.
Zal ze vanmiddag even bellen om te vragen wat de volgende stap wordt in het veiliger maken
van de leefomgeving...
Nederland krijgt een stukje woestijn van de Britten. Zij hebben besloten dat Nederland
de Iraakse provincie Al-Muthanna mag gaan beheren. Aardig, niet?
Is dat hun dank voor de hulp die wij altijd ontkend hebben te hebben verleend?
De ondankbare honden! Op z'n minst hadden we recht op een olieveldje
met een paar duizend gratis werknemers erbij maar nu moeten we het doen met duizenden hectaren zand!
Misschien moeten we nog wat meer bij Amerika slijmen want van die Britten krijg je niets meer gedaan
heden ten dage...
Vandaag mag ik weer papa van Eva zijn. Heb haar net van haar moeder opgehaald zodat die lekker kan bijkomen van een vermoeiende nacht. Ze zit nu lekker te smullen van haar bakje cornflakes en strakjes gaan we lekker zwemmen. Hoera!
Hier is een website die een leuke duit in't zakje doet van de discussie "kunnen vaders ook opvoeders zijn?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!