Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, april 20, 2003

Vrolijk Pasen! Buurvrouw A was nog gezellig op de thee geweest gisteravond. Fijn gesprek gevoerd over van alles en nog wat. Ferdinand had een stuk krijt bij zich dus hebben we op de terugweg van oma vanmiddag op de tramhalte galgje gespeeld. Het woord was "appelflappen". Met oma had hij eerder op de dag al scrabble gespeeld en gewonnen. Ondermeer door het vormen van "gentjes".
Je weet wel, de vogel, en dan een kleine variant in meervoud. Weer eens andere spelletjes dan Magic waarvoor het vanavond weer tijd is. Ons werd vandaag de deur opengedaan door buurman J. Zie hem de laatste tijd steeds vaker...Bij m'n moeder uitgebreid diverse broodjes gegeten en bovendien een lekker dutje gedaan!
Verscheidene mensen hebben al kenbaar gemaakt dat zij errug benieuwd zijn naar "bikini babe 13", dinsdag a.s. om 21.30uur op Yorin. Dus Debbie & Billy, Hester, Aldert en Janice en ongetwijfeld nog vele anderen gaan zien wat ik vorige week zondagavond heb uitgespookt. Wel een beetje eng hoor. Maar ook wel leuk. Net als de uitspraak van de paus van vandaag:"Het volk van Irak moet zelf de wederopbouw in handen nemen." Toch wel een kleine sneer naar de Amerikanen toe. Altijd leuk als dat onverbeterlijk imperialisme aan de kaak wordt gesteld. Intussen is het waterbed leeggelopen en hoop ik dat ik deze of gene zo ver kan krijgen om mij te ondersteunen bij het in elkaar zetten van de ombouw. Vrijwilligers kunnen zich ondermeer opgeven via m'n nieuwe forum. Werd zojuist nog ff in mijn overpeinzingen gestoord door een volledige familie die m'n huis doortrok, onderweg van binnenplaats naar den eigen woning. Best wel komisch al zou ik het op prijs stellen als ze het voortaan vragen wanneer ze iets uit m'n tuin lenen en niet zomaar pakken wat ze nodig hebben. Kwestie van opvoeding, vermoed ik.... Bye bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!