Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, april 19, 2003

Ugh! Vuurwater niet goed voor bleekgezicht...Zojuist thuisgekomen na een onverwachte logeerpartij. Door de algehele gezelligheid en het rijkelijk vloeiende spraakwater kwam het tijdsbesef op de laatste plaats te staan in m'n rijtje van prioriteiten. Ondanks het feit dat Ferd eerst twee uren na z'n reguliere bedtijd in bed lag werd hij vanochtend uitgerust wakker. Vermoedelijk een bijverschijnsel van de ongedwongen rust die heerst in de woning van Janinel en "haar" Gerard-met-de-lieve-ogen. Tenks gaais! Had ik net ff nodig...
Gisteren lekker een kilootje of zo aan kauwgum kunnen slijten aan de gozer die m'n waterbed-onderstel+ombouw kwam afleveren.
Meteen bij binnenkomst viel zijn blik op de inhoud van mijn aanstaande jacuzzi: oftewel een zit-ligbad voor de helft gevuld met promotie-materiaal in afwachting van het aangesloten worden. Gisteren heeft goede vriend Er de magische barrière doorbroken. Ook hij is nu 35. Van harte, maat! Is het een keerpunt in het leven? Want ook ik zat rond die dag niet zo heel errug lekker in m'n vel...Strakjes met m'n zoon en z'n oma naar Carré voor "Jesus Christ Superstar". Gerard en Janinel zijn reeds geweest en volgens hen is de show meer dan de moeite waard. Wel is het raadzaam m'n zoon voor te bereiden op (de aanloop naar) een zekere sterfscène. Ik zal het jullie maar vast verklappen: de titelrolspeler gaat dood...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!