Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, april 24, 2003

"Mooie jas!" schreeuwde Kenz mij toe terwijl hij mij voorbij fietste. Gisteren zei diezelfde vriend van m'n zoon "Wat zie je er mooi gekleed uit.". Lief van hem om op te merken dat ik gisteren een blaauw maatpak droeg met een fijn paars streepje en vandaag een
velgekleurd hippie-jasje bezaaid met kleine spiegeltjes dat ik ooit op Camden-market, London had bemachtigd. Lopend naar huis liep ik buurvrouw Marion (M2 dan maar?) tegen het lijf, de echtgenote van buurman M3. Normaal gesproken missen we elkaar steeds maar vandaag liep ik iets voor op schema en zij iets achter. Zodoende.
Verdorie! Het wordt niet Syrië of Noord-Korea. Neen, de VS heeft haar blik laten vallen op Frankrijk. Nu de bommen nog...:-(
Ik ben niet langer alleen! Met mij zijn er nog zo'n 204 duizend mensen WW-gerechtigd.
Heb vannacht nog een crisis van technische aard kunnen gezweren voor goede vriend Er. Hij was er mee geholpen en ik heb weer iets geleerd: Zelfs een tikfout in de code van een teller kan enorme consequenties hebben voor de rest van de pagina. Het wordt toch eens tijd dat die bereken-apparaten een beetje zelf leren nadenken. Hoewel dat mij anderzijds ook wel enigszins beangstigd...Ferd is zo blij met z'n tandenborstel op batterijen!
Wat ze al niet verzinnen...Vermoedelijk is de firma Duracell de drijvende kracht achter de wereldeconomie. Heb ook al pennen op battereijen gezien. En jojo's. en scroll-muizen. En computers. En schoenen. Nog even en ze komen met een dildo op batterijen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!