Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, april 12, 2003

Catmania! Zo heet de expositie die wij eindelijk zijn wezen bezichtigen in het Illuseum, vandaag. Errug indrukwekkend en bovenal een heerlijke sfeer. Tel daarbij op dat het slegs een twintigtal minuten gaans van hier lopen is en weet dan dat ik mij daar vaker zal laten zien. Bij Fer's NSO stond me een leuke verrassing te wachten: Kenz vloog me om de hals en bedankte me uitbundig voor de leuke logeerpartij. Wat een schat! Bij het ophalen van Eva mocht ik Dayna haar toetje geven. Fijn gevoel hoor, een kind voeren. Wellicht dat ik dat binnenkort vaker ga doen. Maar dan als baan...Ferdinand heeft nog heel lief gezongen voor z'n zus voor het slapen gaan. Zo oprecht en liefdevol als kinderen zijn...Marian belde nog eventjes terwijl goede vriend Er mij "live" onder een borreltje gisteravond vertelde dat hij in zijn blog een songtekst had aangehaald die ik ooit voor'm geschreven had met een (weer) actuele tekst. Vanochtend heerlijk met de kids in de tuin gewerkt; de geraniumplantjes van buurvrouw J2 overgezet en een beetje opgeruimd. Bovendien de zonnebloemzaadjes geplant in opdracht van buurvrouw A die hier vanmiddag nog was om een videoband van Vanessa Paradis terug te bezorgen en mij haar nieuwe broeken te showen. heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar mening over mijn nieuwe zwembroeken te polsen. Het viel haar op dat "Kruistocht in Spijkerbroek" op tafel lag. Die had Ewa geleend in het kader van het leren begrijpen van de Nederlandsche Cultuur. Buurvrouw J kwam nog even de tijden voor morgen conformeren en buurvrouw J2 bleek helaas niet thuis toen we haar wilden vragen mee te gaan naar de tentoonstelling vanmiddag. Het schijnt dat dit weekend museumweekend is. Ze vertellen mij ook nooit meer iets vooraf! Alleen nog ff strijken en dan vindt ik't wel weer welletjes voor vandaag...
En de dag van morgen? Tsja, dat wordt een hoofdstuk apart dat wellicht eerst des maandags geschreven zal worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!