Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 25, 2003

"Allround Total Onderhouds Bedrijf" Hoe verzinnen ze't bij elkaar? Of Engels of Nederlands graag mensen! Dus geen monstrositeiten meer als "Afhaal centre" of "Restaurant Golden Pauw". Alsjeblieft zeg...:-/ M'n moeder was hier vanochtend nog ff om m'n nieuwe dekbed langs te brengen. Lief he? Was net bezig om de laatste luchtbellen uit m'n matras te vegen dus de timing was perfect. Nu lekker even m'n huisje op orde maken voor de komst van Eva dit weekend. Vanochtend nog even met een paar moeders staan kletsen waaronder Milly-met-de-mooie-lach. Ferdinand gaat vanmiddag feest vieren bij Tylor vanwege haar verjaring. Ze zijn al jaren beste maatjes en eerlijk gezegd kan ik mij een slechtere schoondochter indenken...Hier wat kauwvoer voor diegenen onder jullie die zijn uitgekeken op Bored.com. Fijne dag, fijne mensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!