Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, maart 28, 2003

"Waar doek is?" Eva Yoda is! Zeker als ze rondhobbelt in haar slaapzak met de schmink van vanmiddag nog op haar gezicht. Eerder vanavond, toen wij haar ophaalden, heeft ze met hulp van Fer leren fietsen! Als je dan ook nog weet dat Dayna los loopt, besef je weer dat kleine kinderen te snel groot worden...en verbeeldt ik't me nou of zij Dayna "papa" tegen mij? Zou ze dan toch...?
In de supermarkt vanmiddag kwam ik Annet, de moeder van Pelle nog tegen. Derhalve was zij de eerste die de nieuwe foto's zag van Eva, Ferdinand, Noah, Lyanne, Noah, Erin, Samer en Cian...Hoop kinderen he? Wellicht kan ik een creche aan huis beginnen!
Was gezellig om even bij m'n moeder op de koffie te gaan vanochtend om daarna nog eea te regelen met het CWI. Fer hoest behoorlijk. Heb 'm dus maar zuigtabletten en hoestdrank gevoerd en net nog even lekker met Luuf ingesmeerd. Hoop maar dat 't gauw over is ende niet besmettelijk enzo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!