Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, maart 27, 2003

*Talrijke Amerikanen gewond door eigen vuur*. Tsja die raketjes en mortiergranaten moeten toch op en als er geen vijandelijke eenheden binnen schootsafstand zijn...Kan me ook wel voorstellen, hoor: als je sommige Amerikaanse accenten hoort lijken ze wel een Arabisch dialect te spreken! Intussen is het proces begonnen tegen ene Volkert van der G.. Voor de proces-kosten kan het tekort in de zorg volledig worden gedekt maar dat doet niet ter zake blijkbaar.
De vraag die rest is:"Was hij verminderd toerekeningsvatbaar?" Het antwoord staat al vast: Ofwel was hij bij zijn volle verstand toen hij de moord plande en uitvoerde ofwel was hij psychisch in de war toen hij dat deed. In beide gevallen luidt de conclusie:"Ja, hij was verminderd toerekeningsvatbaar." Wedden dat de rechter deze conclusie van mij overneemt? Aoife (dus niet Aiofe...) vertelde mij vanochtend dat een aantal van de links-geöriënteerde internetverwijzingen niet aanklikbaar is. Tegelijkertijd woedt er een propaganda-oorlog. Toeval?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!