Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, maart 25, 2003

Mazzeltov! Vaarwel JMW en welkom nieuw leven...Veel gebak en chocola gegeten vandaag. Dat krijg je nu van al dat afscheid-geneem. Had ook traditiegetrouw een fles wodka meegenomen om een slokje te nemen op ons aller welzijn en bovendien zelf ook een klein afscheidskcadeau'tje geregeld voor de collegae. Toch een onbestemd gevoel. Niet echt onprettig. Zoiets als een passievolle kus ontvangen van een persoon waarvan je weet dat die niet onbezet is. Of zo. Kan dankzij een afscheidskado lekker veel naar de fillum (Daredevil!) en dankzij een ander afscheidskado én lekker badderen in m'n nog te installeren jacuzzi én denken aan een jaartje werken voor een Joodse instelling. Voor de laatste keer vanaf het werk met de tram naar de NSO alwaar ik in de buurt werd aangesproken door Aiofe die daar met haar zoontje en vriend liep. Al met al wat later op de opvang om Fer te halen. Raakte daar in geanimeerd gesprek met Annet, de moeder van Pelle, een maat van Ferd. Ga binnenkort lekker met haar verder kletsen. Daardoor (en vanwege het feit dat ik nog immer lucht tekort kom) maar niet naar Pencak gegaan maar naar een cafetaria.
Onderweg daarheen kwamen we nogmaals Aiofe & Co tegen. Ook werd ons pad gekruisd door Peter, die de vriend was van buurvrouw M voordat ze wat met mij begon en die nu tevens haar huidige vriend is...(Voor wie het niet meer volgt: slaap gerust: Inmiddels ex-collega Jet voelt de druk om het "Grote Terrebel's Buurvrouwen Organogram" op te zetten steeds groter worden. Ondermeer dankzij ex-collega Judith. En nee, ik ga het niet hebben over "ex-collega J" en "ex-collega J2". Zelfs een Terrebel heeft z'n grenzen!) Buurvrouw J, op weg naar haar vriend, kwam nog even bij ons zitten en ik zag Janice nog staan aan de andere kant van het raam waar wij zaten. Heb haar aandacht maar niet gevraagd want de hare leek uit te gaan naar een zo op't oog allercharmanst jong heerschap...Toch errug fijn om ff een breeduit lachende Janice te zien. Bij thuiskomst werden we verrast door de buurman van een paar deuren verderop die, zacht gezegd, wat in de war is. Het feit dat hij bekend staat bij een aantal buren als "Catweazle" zegt wellicht voldoende. Nu mag Fer even computeren. Ik ga "Resident Evil" (met Milla Jovovich!) kijken, douchen en me verheugen op de dag van morgen als ik een afspraak ga maken met een welzijns-organisatie en het ROC. 'truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!