Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, maart 15, 2003

Lastig hoor, strijken met weinig ruimte voor de verschillende stapeltjes: Stapeltje voor Noah, Ferdinand, Eva, Thura, Angélique en mezelf en daarnaast natuurlijk nog de stapel "algemeen" met handdoeken en dergelijke. Als je daarnaast ook nog een onbekend stel sokken tegenkomt wordt 't helemaal ingewikkeld...M'n moeder was hier vanochtend nog en nam lekker roti kukus mee! Lekker...
Bij de supermarkt kwamen we buurvrouw M nog tegen die mij vertelde dat Eva sinds twee weken (de laatste keer dat ze bij mij was)
"asjebjief" zegt. Na de boodschappen kochten we nog een kadootje voor Marijn naar wiens verjaarspartijtje Fer vanmiddag toe gaat.
Moet hem later ophalen bij de bioscoop. Vraag me af wat ze gaan doen...;-)
Verder op de weg terug naar huis kwamen we nòg een buurvrouw tegen: buurvrouw J2 zwaaide ons vriendelijk toe terwijl ze langsfietste...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!