Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, februari 16, 2003

Net terug van het feestje in Utrecht. Was gelukkig voor de duur van de nacht gekoppeld aan een bijzonder aardige jongedame.
En nee, ze is geen buurvrouw: ze woont maar liefst twee hele straten verderop...De muziek was niet helemaal mijn smaak en 't was erg koud in de hallen. Met name voor de dames-die schaarser gekleed gingen dan de heren-vrij onplezierig. Maar als je met een leuk team werkt maakt dat een hoop goed. Nog niets van Janine gehoord. Dat betekent dat ik eerst met Fer naar de plek ga waar zij en ik hebben afgesproken om haar op te vangen voor ik hem wegbreng naar z'n feestje. Morgenochtend komt oma hem brengen zodat ik een uurtje langer in m'n bedje kan blijven liggen. lief van haar he? Om een uurtje of tien komt buurvrouw J om met haar zoon te spelen en dan tegen twaalven de deur uit voor het vervolg van de dag. Waren helaas te vroeg weg om Johan Gielen z'n set te zien spelen.
Was in zoverre jammer omdat ik'm graag weer had gezien na die videoclip van hem en z'n maatje Svenson waar ik aan mocht meedoen:"I know what you did". Ook dat was een errug leuke ervaring. Morgenavond komt Thura voor ons koken. Ben benieuwd
wat zij voor ons in petto heeft. Denk dat ik 't kaartavondje voor morgen maar afbel ivm het toch wel weer drukke programma van dit weekend. Zovel energie kan ik niet meer opbrengen. Wordt toch al een dagje ouder...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!