Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, februari 16, 2003

Had vanmiddag even serieus last van het "oeps"-gevoel toen Janine mij in de kroeg wist te vertellen dat 't al half vijf was.
Laat dat nou net het tijdstip zijn waarop ik geacht werd Fer op te halen van z'n feest...Kon gelukkig geld van haar lenen voor de taxi zodat ik niet zo heel erg te laat kwam.Nadat we haar hadden opgepikt en eea was uitgelegd hebben we Ferd "afgeleverd" bij het kindermuseum waar ze een toneelstukje hebben opgevoerd en een rondleiding hebben gehad. Het viel wel op dat hij nog een beetje ziekjes was maar de kinderen hebben zich goed geamuseerd. Was dus bijna te laat omdat 't errug gezellig was met Janine. Heerlijk met haar, alsof we elkaar al jaren kennen, zitten kletsen over politiek, geschiedenis, kinderen, trouw en respect en wat er verder zoal ter sprake kwam. Op een gegeven moment kwam ook nog een bekende van haar erbij zitten met z'n baby-zoontje en verloor ik helemaal de tijd uit 't oog....
Gelukkig komt straks Thura voor ons koken want na afgelopen nacht en de paar wodka'tjes van daarstraks voel ik me even tot niets meer toe in staat. Ben niet alleen wat licht in het hoofd maar heb ook nog overal spierpijn. Misschien kan ik iemand verleiden tot het geven van een massage? Selamat makan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!