Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, februari 10, 2003

Ah! Men heeft de hal geschilderd...wat een heerlijke geur. Misschien dat niet iedereen ervan houdt en ben ik een uitzondering
door m'n beklag erover te doen dat men indertijd de formule van Velpon heeft gewijzigd zodat 't lang niet meer zo lekker is om
eraan te sniffelen...Lekker gewerkt vandaag. Een collega had op mijn aanraden "Donnie Darko" gezien en bepreep 'm niet helemaal.
Tsja, het is ook inderdaad geen alledaagse film. Een andere collega uitgelegen hoe dit weblogje te voorschijn kan worden getoverd
op elke willekeurige computer met internet-toegang en een email-correspondentie gevoerd met een andere collega die zomaar
begreep wat ik bedoelde en zelfs *hoe* ik eea bedoelde. Wauw! Valt't jullie trouwens ook weleens op hoeveel automobilisten
geen benul hebben van zelfs maar de meest elementaire verkeersregels? "Rechtdoorgaand verkeer heeft voorrang, hoor meneer!"
-"O, maar jij bent toch een voetganger!?" *Zucht* Nederland moet nodig worden heropgevoed. Toch maar heropvoedingskampen
instellen dan en wetsovertreders voor de keuze stellen: Of met z'n tweëen in één cel danwel deelnemen aan een heropvoedingsprogramma waar mensen wordt geleerd dat regels voor iedereen gelden en dus ook voor hen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!