Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, januari 04, 2003

Zojuist met m'n kinderen gevochten...een heus ballonnen-gevecht dat doorging tot één van
de deelnemers niet meer verder kon vanwege een geëxplodeerd slagwapen. LOL!
Had ik gisteravond net m'n stukje gepost, komt buurvrouw Angelique nog ff langs.
Zij vertelde over haar avond en ik over de mijne. Samen nog even genoten van een glaasje
echte cola...Lag al met al pas half twee in bed! Vanochtend was m'n moeder hier om mij nog een broek te laten passen die zij voor mij gaat vermaken. Een prachtige zwartleren broek, gekregen van Penelope, een Pentjak mede-cursiste. Wat wordt ik toch verwend. Eerst ook al zoveel mooie jeans van Angelique gehad en nu ook van Penelope een stapel waaronder eerder genoemde fraaie lederen broek.
Heb mezelf getrakteerd op een fijn nieuw paar schoenen in de aanbieding van 100 voor 50 euro.
Lekker met de kids naar de bieb geweest en aansluitend naar de grote gele M.
Intussen ruimte gemaakt in de keuken zodat ik daar nu met goed fatsoen m'n step kwijt kan.
Het leven kan zo goed zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!