Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 21, 2003

Vanochtend twijfelde Ferdinand nog: GroenLinks of SP. Na het debat op het jeugdjournaal wist-ie 't dan toch zeker: SP.
't Is een goed joch. Met een goed rapport overigens dat ik vanavond overhandigd kreeg tijdens de rapportenavond op school.
Morgen krijgt hij een kado van me. Van buurvrouw A (die vandaag overigens haar broek (!) bij mij heeft laten liggen)
kreeg hij een hele hoop chocolademunten én een echte. Erg lief. Juf viel het vooral op dat Fer zo goed ruzies weet te beslechten.
Ook volgens Andrea, de moeder van vriend Maurits heeft Fer "de gave". Zij doelde daarop op het kado dat Fer had gegeven:
een pen met ingebouwde Maria-snowglobe...Kon het niet laten vanavond even te flirten. Nee, ik zeg lekker niet met wie.
Al zou ik dat wel graag willen. Maar ja, je weet nooit of de vriend van Aiofe dit ook leest...
Tommy Egbers had daarnet een leuke opmerking :"Gelukkig kunt U kiezen waarnaar U wilt kijken. Of U belt de politie uit uw woonplaats..."
Zo. Nu even Freek de Jonge kijken en morgen stemmen tellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!