Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 17, 2003

Ha! Heerlijk gedoucht terwijl buurvrouw A haar meel ff tsjekte. Speciaal voor mij heeft ze haar door de training bezweette
t-shirt uitgetrokken en achtergelaten. Lief hè? Nog steeds onze reguliere Guru niet gezien (noch de authentieke pentjak-pakken
die wij bij hem besteld hebben overigens). We zijn echter erg tevreden met de huidige guru. Die is wat meer op de praktijk gericht
en de ander wat meer op de theorie. Vanavond na het eten domino op de computer gespeeld met m'n zoon. Moet opeens weer denken aan Fer's "Mona Lisa"-lachje: voor ik vanavond de deur uit ging liet hij die nog even aan mij zien. Net als gisteren bij de fotograaf. Neen, de fouten van vorige week maak ik niet meer:
Voortaan is de keukendeur open en ligt hij in bed voor ik naar de overkant ga...Zaterdag komt de kachelman onderzoeken waarom
m'n gasten en ik regelmatig een gaslucht ruiken die uit de richting van de kachel komt. Hoop dat 't maar een kleinigheidje is.
Penelope overweegt een item in haar tijdschrift te wijden aan The Rocky Horror Picture Show. Koel he?
Toevallig hebben wij dinsdag weer een bijeenkomst van de cast. Over bijeenkomst gesproken: morgenavond is er weer'ns één van de SP. Hoe zal men reageren als het mij niet lukt voor die tijd oppas te vinden voor Fer en Eef? We wachten af...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!